Jeg er netop blevet gift

… med denne flotte dame:

Bryllupsbilleder fra Jens 007
(I KNOW RIGHT?!)

So that’s that :)

Det var en vild fest, faktisk den bedste fest jeg har været til nogensinde. Og jeg kan normalt ikke lide fester, men i denne havde jeg det faktisk sjovt. Det har nok lidt at gøre med, at jeg selv var midtpunktet (næstefter bruden, naturligvis).

Derefter tog vi til Madeira på bryllupsrejse. Det var så absolut heller ikke værst.

Honeymoon to Madeira 454

Nu er vi så tilbage til hverdagen igen.

Hustruen arbejder på livet løs med folks psyker, mens jeg sidder derhjemme, bladrer gennem jobannoncer og skriver e-mails og håber på, at telefonen snart ringer.

Jeg håber, jeg snart får noget at lave.
Og penge for det.

Om Lars

Previously a Seventh-Day Adventist pastor in Silkeborg and Aarhus (Denmark), I am now a Bachelor of Rhetoric and Media and live in Norway
Dette indlæg blev udgivet i Foto, My life. Bogmærk permalinket.

2 svar til Jeg er netop blevet gift

  1. Morten siger:

    Tillykke med brylluppet! Håber ikke det giver færre blogindlæg i fremtiden… 😉 og god jobjagt.

  2. Lars siger:

    Tak Morten! Jeg satser faktisk på at blogge lidt mere i nærmeste fremtid.

Skriv et svar

