Ja, vi er forlovede!

DSC_0612DSC_0476

Hvis nogen af dem, der kunne finde på at læse min blog, ikke følger mig på andre kanaler (altså facebook), så er de muligvis gået glip af den sidste store nyhed i mit liv. Serina og jeg har været kærester siden 2008 (med en pause på 10 måneder på et tidspunkt). Det seneste år har vi så desuden været kærester i samme land (og by), hvilket jeg må tilstå, jeg bedre kunne lide. Den 11. oktober, en solskinsdag, tog jeg hende så ud i skoven og spurgte, om hun kunne tænke sig at blive gift med mig. Det sagde hun ja til!

En uge senere tog vi så en masse billeder for at dokumentere beslutningen. Nogle af dem ser du ovenover, og endnu flere kan ses på bryllupsbloggen, som nu er oppe at køre. Her finder du lidt forskelligt i forbindelse med brylluppet, foreløbig mest relateret til mit frieri selvfølgelig. Brylluppet har vi sat til at stå d. 6. juni 2015, så vi har lidt tid til at spare op til kjole og kage. Brylluppet vil traditionen tro blive holdt i brudens hjemby (det vil sige nær Haugesund).

Om Lars

Previously a Seventh-Day Adventist pastor in Silkeborg and Aarhus (Denmark), I am now a Bachelor of Rhetoric and Media and live in Norway
Dette indlæg blev udgivet i My life. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

