Lectures: Revelation – Vision of Healing

Her er en post for teologinørderne derude. Sigve Tonstad har skrevet udførligt om Sabbattens betydning i Bibelen i bogen, “The Lost Meaning of the Seventh Day” (køb her) og andre steder om plottet i Åbenbaringen (se her), som også er temaet for denne foredragsserie. Jeg har læst begge bøger, og selv om jeg ikke kan tilslutte mig alt, så er jeg ganske imponeret over hans arbejde. Videoerne her kunne godt have været i bedre kvalitet (særligt lyden), men jeg skal nu se dem alligevel.

Om Lars

Previously a Seventh-Day Adventist pastor in Silkeborg and Aarhus (Denmark), I am now a Bachelor of Rhetoric and Media and live in Norway
Dette indlæg blev udgivet i Kristendom, YouTube. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

