Lars på vægten – 9

På grund af eksamen, lidt sygdom og andre presserende opgaver, så bliver der ikke så meget at sige denne uge. Men her er den opdaterede udvikling. Jeg holder mig forholdsvis stabilt lige over de 62 kg. Den kommende uge agter jeg ikke at faste (men vil nok veje mig), da jeg skal til Danmark. Da min mor har ændret livsstil på grund af hendes diabetes, så regner jeg med, at hun bare har sund mad i huset, men derudover skal jeg ud og spise burger med nogle venner. Det bliver hyggeligt.

Men ja, udviklingen indtil nu:

image

Og så kan vi zoome lidt ind på den sidste uge:

image

Min fedtprocent er nu nede på 19,7 fra at have været midt i 20’erne.

Har du overvejet også at begynde at “intermittent” faste? Eller er du allerede begyndt? Eller har du gjort det længe? Kontakt mig meget gerne. Det er hyggeligt at dele erfaringer med andre.

Om Lars

Previously a Seventh-Day Adventist pastor in Silkeborg and Aarhus (Denmark), I am now a Bachelor of Rhetoric and Media and live in Norway
Dette indlæg blev udgivet i Mad og drikke, My life. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

