Lars på vægten – 8

Det er søndag og dermed tid til vægtrapport.

Det letteste er (igen) at sige “bedøm selv” … men jeg kan da fortælle lidt om ugens begivenheder. De to faste fastedage er effektive, som det også fremgår på diagrammet (kig på d. 20. maj og d. 22. maj), men at spise gode sager bagefter er også effektivt, og det tog nok lidt overhånd d. 23 maj. Derudover spiste jeg også ganske godt her i weekenden, særligt i går da jeg var til et socialt arrangement, hvor der var en masse mad.

image

Det positive ved denne uge er, at målingerne giver nogenlunde mening i forhold til, hvad jeg har lavet, og fastedagene “fungerer, som de skal”. Men var det noget med, at jeg planlagde også at faste fredag? Har jeg ikke holdt, hvad jeg lovede? Det var jo ikke så godt. Den selvdisciplin må strammes op…

Men en positiv ting mere, som skal nævnes. Denne uge nåede jeg en ny bundrekord på lidt over 62 kg. Dér skal jeg ned igen (i løbet af den nye uge).

Den 8. uge skal da også huskes som ugen, hvor jeg måtte lave et nyt hul i mit bælte for ikke at tabe bukserne. Det går langsomt nu, men det går den rette vej, stort set.

Om Lars

Previously a Seventh-Day Adventist pastor in Silkeborg and Aarhus (Denmark), I am now a Bachelor of Rhetoric and Media and live in Norway
Dette indlæg blev udgivet i Mad og drikke, My life. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

