Lars på vægten – 7

Fastedagene er stadig effektive, men ikke så effektive at jeg ikke klarer at kompensere for vægttabet ved at gå amok på søde og saltede ting de andre dage. Winking smile 

Planen var, som jeg også skrev, at faste mandag, onsdag og fredag. Jeg fastede mandag og onsdag, og så kom den 17. maj, som her i Norge er en lige så stor festdag som jul og nytår (på nogle punkter endnu større), og Serina og jeg blev inviteret ud. Derudover kom selvfølgelig sommervejret. Pludselig var syden kommet til norden. Så det har været en aldeles hyggelig pinseweekend.

Sidste uge begyndte d. 12. maj:

image

Plan for denne uge: Faste i dag, onsdag og fredag. Og så får vi at se, hvor jeg er på søndag.

Om Lars

Previously a Seventh-Day Adventist pastor in Silkeborg and Aarhus (Denmark), I am now a Bachelor of Rhetoric and Media and live in Norway
Dette indlæg blev udgivet i Mad og drikke, My life. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

