Lars på vægten – 1

Kære blog,

Nu er der så gået en uge siden min første fastedag. Jeg faster 3 dage i ugen (ikke sammenhængende). Det er gået forbavsende let, og jeg har nu tabt mig 1,4 kg. Det føles lidt som trylleri, at man bare skal lade være med at spise så meget, for at reducere sin fedtprocent. Det bliver spændende at se, om det fortsætter sådan. (Læs mere her.)

Jeg skal nok ikke poste disse rapporter her hver dag – skal vi sige, jeg gør det hver mandag? OK, det er en aftale. Og hvis jeg har for travlt, så bliver det tirsdagen i stedet. Og hvis jeg når rigtig langt, så poster jeg måske endda før/efter billeder af min krop, selv om folk synes den slags er lidt klamt…

Vi ses næste uge.

PS. Hvis du har anoreksi, er gravid, har diabetes, er meget ung eller meget gammel, så vil jeg nok ikke anbefale denne fremgangsmåde. Men den fungerer godt for mig.

2013-04-08 17.28.45

Om Lars

Previously a Seventh-Day Adventist pastor in Silkeborg and Aarhus (Denmark), I am now a Bachelor of Rhetoric and Media and live in Norway
Dette indlæg blev udgivet i My life. Bogmærk permalinket.

2 svar til Lars på vægten – 1

  1. Blev lige fanget på denne artikel pga billedet.
    Så billedet mere end overskriften og tænkte: Guitar. hele to guitarer. Spiller Lars guitar?
    Dernæst bemærkede jeg supernintendoen og tænkte awesome :D
    Yderst interessant billede, men det fangede mig ikke på det some det måske skulle ;)

    Godt gået med dit vægttab forøvrigt, som det jo egentlig handler om.

  2. Lars siger:

    “Blikfang” kaldte vi det i dansk i gymnasiet. Jeg overvejer at putte flere smukke kvinder i mine artikler, bare for at fange flere folks opmærksomhed ;-)

    Vi havde tre guitarer, da jeg boede med Veronica. Men bare én af dem tilhørte mig. Jeg spiller sjældent på den. Da jeg havde den i Silkeborg, var den kun stemt, når Robert havde været på besøg. ;-)

    SNES’en tilhører også Veronica. Jeg har aldrig set hende spille på den. Flere SNES-spil er jo tilgængelig på Wii’en nu. Jeg sad selv og spillede Super Mario Bros på min Wii en periode.

Skriv et svar

