Dmedsmåt 06 – Løftet

Den sidste tilføjelse til serien har været længe undervejs, men jeg har besluttet, jeg nu vil prioritere produktionen af de små videoer lidt højere (trods andre vigtige forpligtelser jeg har). Jeg forsøger også at omsætte nogle af de ting, jeg lærer i Retorik for at forbedre videoerne, gøre budskabet mere tydeligt, etc.. Tidligere videoer har nogle gange været for lange, så nu bestræber jeg mig på at holde mig på de tre minutter, selv om jeg så føler, der er mange ting jeg ikke får med… men det er vel prisen man betaler.

Målgruppen for videoerne er folk, som allerede interesserer sig for Bibelen og gerne vil lære om dens mytologi. De er således ikke beregnet på militante ateister, for eksempel. Den sidste tilføjelse her handler om løftet, som Gud gav til Adam og Eva gennem sin forbandelse af Slangen—et løfte om at knuse den og reparere skaderne.

Dmedsmåt 06 – Løftet

Om Lars

Previously a Seventh-Day Adventist pastor in Silkeborg and Aarhus (Denmark), I am now a Bachelor of Rhetoric and Media and live in Norway
Dette indlæg blev udgivet i Adventist, Kristendom, YouTube. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

